utbytesstudenter

Hej! Idag har det varit en bra dag! Har bara tagit det lugnt typ. Jag och jogge försökte grilla hamburgare till lunch med, men såklart så fick vi inte till grillen och stekte dom istället, haha.

Lite senare kom de tjeckiska tjejerna hem och började laga tjeckisk mat på svenskt vis, det blev faktiskt gott! Typ schnitzel med hemmagjord potatissallad. Efter det kom det utbytesstudenter från alla möjliga håll till oss. Från Tjeckien, Tyskland, USA, Sverige och Australien typ. Så nu är alla de hemma hos mig. Själv vart jag tvungen att dra till jogge, måste sova snart, jobb 07.00! Pengar... Kom på att jag glömde ta med min fusklapp till kassan också. Så när jag ska sitta i kassan kl 12-13 så får ni inte komma och handla något svårt :( haha.

När jag slutar imorn blir det bara till att äta middag och tagga inför match i Matfors. Slutar 14.00 och åker 16.45.

Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0