är tröttast

Hej! Är det vår nu? Känns snart som det. Skönt att solen är så varm! Speciellt då man är ute med ungar i flera timmar (nästan) ;)

Är trött dygnet runt nu för tiden. Tycker jag sover länge på nätterna? Eller är det barnen som har tjatat hål i huvudet på mig? Vill bara sova hela tiden, jobbigt! Vill vara pigg, pigg, pigg!

Den här veckan känns riktigt bra faktiskt. Det är för att lovet snart är här! Ikväll blir det träning, egentligen orkar jag verkligen inte det också har jag ingen speciell lust för det, men, men, måste ställa upp för laget :) Längtar tills jag kommer hem i alla fall, och får krypa i ner soffan i min one piece och kolla på big brother! naaaiiiz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0