björkvasan

Hej! Ligger i soffan helt utmattad! Är sjukt trött. Har varit ute hela dagen idag på "björkvasan", alla barnen åkte skidor i elljusspåret. Man blir trött av att vara ute med barn! Sista dagen imorgon, känns faktiskt helt okej. Är redo att börja på Ica nu i två veckor! =)

Eftersom att jag är så trött så ska jag inte göra ett skit idag. Bara ta det lugnt. Ska bli så skönt! Längar till på lördag också, då ska jag och jogge till stan och se på bio och äta osv. För vi har varit tillsammans i två år på söndag, Sjukt mycket ju! Tänk att jag hittat en sån bra pojkvän :)



Bild från Rhodos 2010

Får hoppas på att det blir en tredje utomlandsresa för oss till sommarn. Fast två veckor denna gången;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0