lingon grejjen

Idag bestämde jag mig äntligen för att färga håret! Hårfärgen har stått i bokhyllan i flera veckor och gjort mig osäker. Men idag tog jag steget! haha. Det blev mahognyröd igen, fast denna gång färg och inte bara toning. Köpte den för kanske 5 veckor sedan? Har inte kunnat bestämma mig förän idag. Men jag är glad att jag gjorde det för det blev bra! :) Innan var jag typ grå/brunhårig med utväxt, snyyyggt!

Nu ska jag snart på bio med Kricki.
Hur många lingon finns det i världen heter filmen. Eller "lingon grejjen" som en kille sa när han skulle beställa en sån biljett på SF bio, haha :p Blir nog kul i alla fall! Längesen jag var på bio i lill Ånge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0