lördag

Somnade tydligen på soffan igår! haha, vaknade klockan 8 imorse. Frågade jogge varför han inte väckt mig så jag kunde lagt mig i sängen, men han sa att han gjorde det och att jag svarat att jag ville sova på soffan. Man kan inte lita på mig när jag pratar i sömnen, haha :p Fast jag gissar på att jag sov kvar där för att slippa kliva upp och ta bort smink och borsta tänderna... Det måste vara det jobbigaste som finns då man är trött!

Jaja, intressant fakta i know! Idag ska jag inte göra ett skit. Ska bli skittråkigt verkligen!! Ska bara sitta hemma och vänta på morgondagen då det blir fotbollsmatch. Ser inte ens fram emot det. Måste kliva upp klockan 7! Eller egentligen kl 6 eftersom att man ställer fram klockan en timme. Jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0