sanctum 3D

Hej!

Imorn är det sista dagen på Ica! Känns lite skönt ändå, det är ganska jobbigt att jobba! Ska faktiskt bli ganska skönt att komma tillbaka till skolan. MEN det ska bli döden att börja åka tåg till stan varje dag igen. Fast det kommer bli bra mycket lättare att handla kläder! Det är bra. Det som är mindre bra är att pengarna tar slut fortare, haha. Fast den största huvudsaken till att jag åker dit är faktiskt skolan, det får jag inte glömma!

Imorgon blir en mysig dag! Fast först en sjukt lång dag på ica från 06.45-16.00! Får väl se om jag kommer levande hem! Då ska jag i alla fall iväg direkt till mittis och äta med jogge och sen ska vi se Sanctum 3D på bio i Ånge. Riktigt mysigt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0