shopping

Hello! I just came to say hello!

Fredagsmys! Har nyss kollat på big brother! Och 101 sätt att åka ur en gameshow. Tv kväll med andra ord. Men nu är allt slut så nu blir det datan ett tag, nice!

Det är i alla fall skönt som satan att praktiken på björkbacka är slut nu. Känns liksom lite fel att komma tillbaka till stadiet där man räknar 1+1 igen... Man blir less efter ett tag faktiskt! Laddar om tills på tisdag då det blir praktik på Ica istället! Ska göra mitt bästa för att lyckas få jobbet, hihi.

Fick förresten hem mitt paket från h&m idag. Jeansshorts, linne och flipflops = sommar! Känns bra att jag kunde ha allt! Fast vill ha mer såklart. Ska till stan imorn och handla lite, är sjuuukt shopping sugen faktiskt! Måste på erikshjälpen och affären bland annat.. Det var så sjukt längesen jag var i stan, över en vecka sedan! Så det känns bra att åka imorn. Det blir även middag med älskis och bio imorgon. MYS! <3

Ska hålla utkik efter en sån här:


Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0