sundsvall by day

Hello people!

Idag var det som sagt skola.
Åh vad segt. Kul att träffa klassisarna dock. Men man blir så trött av att kliva upp och ta tåget, ha lektion två timmar och sedan vänta en evighet på att tåget hem ska gå. För att inte tala om de jobbiga tågresorna! Åh vad jag INTE längtar tillbaka till skolan i alla fall!!

Ser däremot fram emot imorgon. Ska ha praktik på Ica då. Hoppas det är kul!

Köpte en ring idag förresten. Den satt som en smäck på mitt finger så jag kunde inte låta bli att köpa den! 

 
Snygg va?! Det tycker i alla fall jag!


Nu ska jag ta det lungt cirka en halvtimme och sedan göra mig klar för fotbollsträning. Längtar tills efteråt då jag ska gå hem till älskling och kolla på Big brother och Ballar av stål. Skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0