trött tröttare tröttast

Åh åh åh vad trött jag är!! Är galet trött nu efter dagarna på ica. Förstår inte hur jag kan vara så trött! Vill typ gå och lägga mig redan nu men det går ju inte. Har fotbollsträning om en halvtimme. Vadå opepp!? Orkar inteeeee

Jaja, imorgon blir det kassan några timmar och sedan ska jag vara vid brödet. Kul! Idag fick jag bara packa upp varor. Dom fick in en hel lastbil med varor... Så jag har packat varor i typ 7 timmar oavbrutet! Okejdå, en timmes lunch emellan var det dock. Välbehövligt!

Efter "jobbet" imorn ska jag hem till Kricket. Längesen jag var där! Ser fram emot pannkaksmiddagen som det jämt är på torsdagar hos dom! Haha. Och att slänga mig i krickis soffa... Är som sagt dödstrött efter varje dag på ica! Men det kanske är så det känns att ha ett jobb?


Kommentarer
Postat av: kricki

hehe våff.... våff ... våff.. våffloorrr

2011-03-24 @ 22:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0