update

Hej! Förlåt för dåligt uppdaterat, men igår hängde jag faktiskt med jogge hela dagen. Både han och jag var lediga. Vi fikade på nya fiket, åt thaimat till lunch, kollade på the notebook och åt middag hos hans mamma. Mysigt! Har ni inte sett the notebook så se den NUU!!!



Idag började jag på praktiken igen, (efter lov och studiedagar). Känns segt! Ännu värre blev det av att jag knappt sovit en blund inatt? Jogge var vaken till typ 4 imorse (?) och jag kan inte sova när han inte ligger brevid tydligen för det gick verkligen inte att somna förän han gick och la sig!

Fick hem mitt nelly paket idag förresten, och självklart så var inget av det jag beställt bra. SUCK! Så nu måste jag bara komma på nått annat sätt att spendera pengarna på! haha.

Är ensam hemma hos jogge nu i alla fall, funderar på att laga nån middag här och gå direkt till träningen härifrån istället för att gå hem och äta. Ligger i sängen nu och den är sjukt skön! Speciellt eftersom att jag inte sovit mycket alls inatt... Har alla grejjer jag behöver här redan och jag orkar faktiskt inte packa ihop och gå hem. Så jag går nog hem efter träningen istället. Goodie! Då vet ni det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0