wednesday

Hello people!

Idag gick det svindåligt på ica
för det mesta. Saker rasade och det krossades och det lät i hela butiken, katastrof! Vill bara glömma den här dagen! haha. Ush!

Imorgon är det näst sista dagen på Ica. Då blir det kassan på förmiddagen, spännande! Det var längesen jag satt där nu, någon gång förra veckan. Så jag får hoppas att det går bra...

Snart blir det fotbollsträning. Om det inte är fler än 6 st där i dag så ger jag fan nästan upp. Det här går inte längre... Sjukt tråkigt ju!

Vill förövrigt att det ska bli fredag, så att jag kanske kan få ett positivt besked från icas chef? Och så att jag och älskling kan gå på mittis och äta middag. Har inte träffats så mycket i veckan, bara då vi ska sova :( Osammanhängande inlägg I know, men det var mest bara en uppdatering. Har fullt upp på dagarna/kvällarna!

Glömde förresten berätta att det var smockfullt på bion igår. Tror alla i hela Ånge ville se samma film samtidigt! Och eftersom att jag stod och väntade på kricki i hundra år så kom vi in typ sist! Alltså då det inte fanns platser kvar. Så vi fick sitta på stolar, men det gick bra det med. Och billigt vart det ;) Filmen var väl helt ok!



Bjussar på en bild från.. åttan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0