wednesday

Hej! Har egentligen inte något roligt att berätta nu... Har varit en helt vanlig dag! Följde med kricki hem efter "jobbet" och hann vara där bara två timmar innan bussen gick! Går så dåligt med bussar tycker jag?! Hann i alla fall äta en god pizzabit! ;)

Just nu vet jag inte vad jag ska göra. Är ensam hemma, har ingen aning om var de andra är! Och jogge tränar. Så jag får väl hitta på nått själv. Imorn blir i alla fall mysig, ska äta middag på knuten med pälskis och sedan kolla på invigningen av värmeplanen med honom, det ser jag fram emot! =)

Är så sjukt sugen på nått sött nu, får se hur det går, dags att skärpa sig snart, beach 2011 right? ;) Rätt vad det är så är det maj kan jag lova!

Och det funkar inte att ladda upp bilder? Så nån sån blir det icke idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0