arlanda, turkiet, bitez

Hej! Om några timmar börjar resan mot värmen! Först bil ner till Arlanda, sedan sova där några timmar innan vi ska checka in runt 3 inatt, flyget går klockan 6 imorgon bitti! Men det ska bli skönt att komma fram! Speciellt att åka ifrån det här skitvädret !

Hade ingen skola alls idag, så jag sov till 9 ungefär och sen gick jag hem. Har packat ner allt i resväskan nu och duschat. Ska nog fundera lite till så jag inte glömmer något. Vid fem ska jag köpa mat åt mig och älsk då han slutar, och vara med han sista tiden innan han ska iväg på fotboll kvart i 6. Kommer sakna honom! <3

Och sist men inte minst så hoppas jag att skorna jag beställt kommer idag! Så jag kanske kan ha dom på träslaget :) Annars var det inte så mycket mer, hörs om en vecka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0