coconut

Dålig uppdatering, men jag har haft en sjukt rolig helg! Har tagit ett tag att återhämta sig dock, haha. Vårforum tar kål på en! Det var varit sjukt mycket folk, asbra stuga och en massa disco med underbara vänner! Är så glad att vi hade stuga och bokade in den här resan :D Tack alla inbandade!

Nu i veckan blir det bara fotboll, fotboll, fotboll känns det som. Träningar och match och grejjer. Börjar nästan känna mig lite less? Haha. Har dessutom bara en lektion imorn, gissa vad? Jo, fotboll.

Har även tänk att köpa en body butter imorn! Känner att det är dags att unna mig det nu. Har velat haft det så länge! Ska köpa en coconut. Mmmm!


Ska använda mina sista pengar, bokstavligt talat. Jag har kanske 200-250 kr kvar efter den här helgen och en body butter kostar kanske 160. Inte mycket över med andra ord. Men sen har jag faktiskt planerat att ta det lugnt ett tag framöver också. Har inget annat val, haha. I typ 2,5 vecka i alla fall. För då får jag lön och drar till Turkiet. Som jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0