I wish

Hej! Har sovit som en stock inatt, från 01.30-12.00! Skönt... Vaknade dessvärre upp och fick se regn! Vart så opepp man kan bli på fotbollsträning ikväll. Vill bara vara hemma! Och vill att jogge kommer hem någongång.

Är så jävla osugen på skolan med! Så sjukt less alltså! Måste dessutom åka tidiga tåget imorgon, När jag fick veta det så vart det ju 10000 gånger sämre också. Vill bara åka utomlands och ha sommarlov nu! Hur ska jag kunna hålla ut i två veckor till?? Undrar helt allvarlig det!

Önskar att jag hade 1000 kr att shoppa mig lycklig för, haha. Då skulle jag köpa detta:

Bodybutter från TVÅL, pink cotton candy







Bodymist från TVÅL, pink cotton candy


Blandade produkter från Cake Beauty





Jessica Simpson, Fancy







Concealer från YSL, touche éclat



Clinique Blended Face Powder and Brush
Puder från Clinique



Nikon coolpix S2550



Kan gissa på att det blev lite mer än 1000 kr bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0