if there is a will, there is a way







Är lite sugen på en tatuering! Får väl se när det blir av :) Men det som borde bli av först är att göra en synundersökning så jag kan börja övningsköra någon gång. Känns som att det är dags att ta tag i det!

Är påväg till skolan nu, jobbigt! Men jag ser fram emot det lite, för jag tänkte gå på stan sen... Ska kolla efter ett par brillor och ett par skor. Längtar även tills jag kommer hem, för då har vi träningsmatch mot något P-16 lag. Är lite orolig hur det kommer gå bara. Killar brukar kunna spela ganska hårt, och det lär ju bli hårdare eftersom de kommer göra allt för att inte förlora mot oss tjejer. Men jag hoppas dom är snälla, vill inte göra illa mig, haha, seriestart på torsdag ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0