if you can't find something to live for, you best find something to die for

Hej! Kul att somna runt halv 2 inatt av ljudet till festande grannar. Fattar dom inte att dom stör?? Och sen vaknar man klockan 7 av att dom fortfarande spelar hög musik! Fattar inte vad problemet är! Ville så gärna gå ner, knacka på dörrn och ge dom en fet smäll.

Vaknade dessutom upp och var lite mer förskyld. Tveksamt om det blir någon träning. Vill faktiskt vara pigg till veckan eftersom att jag åker då. Också har jag ändå ingen ork eller lust och det blir aldrig bra.

Ja, jag åker på fredagkväll alltså! Mitt på kulturnatten. Jippie. Men Kricki missar faktiskt också den eftersom att hon åkte till Bulgarien igår. Så då är jag inte ensam om att missa något roligt... Åh jag vill åka nuuuu!

Idag måste jag alltså ta tag i de sista skoluppgifterna som ska vara klara. Jag kommer hem sista skolveckan, och den är bara 4 dagar lång så allt måste vara klart nu. Men det fixar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0