jag vet hur du ser ut i inga kläder

Äntligen är det fredag och helg och skolveckan slut! Har längtat ända sen i måndags. Hela helgen blev dessutom dubbelt så mycket bättre på grund av gårdagens vinst. Vi kämpade så sjukt bra... har vi bara vilja så kan vi! Jag och Ida gjorde 2 mål var och lucksta gjorde ett litet skitmål så det blev 4-1 till oss. Är så otroligt nöjd över oss Alby FF! Också håller vi tummarna på att det går bra för Jossan!

Idag är jag "sjuk". Orkade inte åka hem från stan igår kväll och åka tillbaka imorse... Så vi tjejer i klassen bestämde oss för att stanna hemma allihopa, haha. Skönt! Får hoppas att vi inte missar nått viktigt. Men när var det sist något viktigt på skolan?

Ska strax åka hem och hitta på nått kul. Sen ska jag nog laga middag och sedan åka på jogges match i Kovland. Hade inte tänkt följa med dit men jag ångrade mig... Kan vara hemma och ta det lugnt imorgonkväll istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0