jobbigt liv

Hello!

Vilken skitdag det har varit idag. Inte blev det bättre av att jag sov 4 timmar inatt! Skönt att dagen snart är över. Tror den varit dålig mest för att jag varit trött... Och förskyld!

Har nyss färgat håret, i mahogny som vanligt. Men tycker dock att det blev lite för mörkt.... Hoppas färgen går ur lite grann efter några tvättar. Jag skulle fan ha tagit ljus mahogny istället! Dummer!

Imorn har jag matteprov. Har inte tränat på det på två veckor. Får hoppas jag har alla uträkningar och tal någonstans långt bak i huvudet ändå, för jag orkar inte plugga... Har verkligen noll lust. Kan inte plugga innan provet heller för då hade jag tänkt gå på stan, haha. Får väl göra det lite på tåget då. Måste verkligen på stan, måste hitta något snyggt att ha på Vårforum, som jag förövrigt är riktigt taggad inför!! Vill att det ska bli fredag nuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0