LÖN!

Hej! Vart lite förtvivlad idag då jag såg att alla hade fått lönespecifikation (stavning?) utom jag... Men sen kom mamma på att jag kunde gå in på internetbanken och kika och visst hade jag fått lön! Ungefär en och en halv tusenlapp, helt okej för mig. Är ju liksom rik nu! Plus att studiebidraget kommer nästa vecka. Så det här gjorde min dag!

Annars har jag bara varit på skolan och gymmat och sett på film. Direkt då jag kom hem blev det träning och efter den for vi och såg på Östavalls match, dom vann med 2-1 så inatt kan jag somna bra, allt har varit kanon :) Ska dessutom inte på skolan imorn, har inga lektioner också ska jag jobba från klockan 3 till stängning. Money! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0