mycket att göra!

Hejdär! Vilken fullspäckad dag... Sov rätt länge, sedan har jag lagat matlådor åt älsk och fixat lite annat. Vid tre stack jag till Ica och jobbade! Lite jobbigt är det faktiskt att sitta i kassan i hundra år i sträck, men det gick faktiskt bra. Kom hem typ kvart i nio. Fick lära mig hur det gick till att stänga, kommer nog ta ett tag att lära sig allt helt och hållet känns det som. En miljon saker att tänka på ungefär!

När jag kom hem var det bara att börja packa igen. För skolan, specialidrott och match. Så jävla mycket saker! Plus att jag måste hinna gå på stan en sväng imorn och köpa/fixa en massa saker! Får lite panik. Ska även hinna göra en filosofiredovisning... Hur ska jag hinna allt! Men desto skönare blir det med semester i en vecka då. Ska bli så underbart!! Kunde inte komma i bättre läge alltså. Skiter nog i skolan på fredag, har bara mentorstid. Har så mycket att göra som sagt!

Inte så roligt inlägg att läsa kanske men det var skönt att berätta allt ändå, haha. Hoppas ni orkar läsa. Nu ska jag börja göra mig klar för att sova, ska upp halv 6 imorn...




Fick förresten hem lite smink idag. Hittade en bra sida där dom hade bra pris! (www.nordicfeel.se) Men det blev dock dyrt ändå, men jag unnade mig det eftersom jag fått lön, har velat haft det så länge :) Och fort gick det! Beställde i måndagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0