nissi

Det vart skola en timme idag, eller snarare gym en timme. Skönt. Jobbigt bara att åka tåg/buss i typ 3 timmar istället, haha. men, men. Har inte gjort nått speciellt idag. Ätit mat, lagat mat, handlat mat och solat. Haha!

Nu har jag nyss gjort klart en svenska uppgift och börjat med en filosofi uppgift. Borde nog plugga lite matte inför matteprovet jag hoppas på att få göra imorn också, men det orkar jag inte. Ska bara ta det lungt i soffan hela kvällen och njuta av en ledig kväll. De nästa två dagarna som kommer blir nämligen bara fotboll!

Nu tänkte jag sätta mig och kolla på resor till Cypen. Är sjukt sugen på att åka dit i Augusti. Har alltid velat åka till ett ställe med sjukt fina stränder, och vill man inte åka så jätte långt bort eller så dyrt så verkar Cypern vara ett bra alternativ! Så i år kanske blir ett år utan Grekland? Får väl se! Brukar oftast bli Grekland annars. Det kan man alltid lita på. Men det är ju kul att testa något nytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0