No Strings Attached

ÅH kan man ens beskriva hur trött man blir efter att ha klivit upp halv 6? Helt galet alltså. På slutet av kvällen är man helt körd! Sitter på tåget hem nu, snart hemma. Då ska jag äta middag, bestämma kläder sen ta det sjukt lugnt och sen sova. Hur skönt?

Såg nyss klart en film jag började se igår kväll, No Strings Attached hette den. Sjukt bra faktiskt, se den!



Ganska skönt är det också att jag varken har nån lektion på hela onsdag eller hela fredag. LEEDIG! Det blir kanon, då ska jag plugga klart de sista uppgifterna innan sommarlovet... Man blir liksom extra peppad då man kan räkna ner dagarna till sommarlovet medans man gör uppgifterna, tycker ni inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0