save the world!

Då var en skoluppgift klar i alla fall, har två kvar bara. Ska ta tag i allt och göra klart det den här veckan så det blir lugnt sen! Skön vecka i alla fall, knappt några lektioner som vanligt. Har tre stycken kvar denna vecka sen är det helg igen! Sen har jag bara en skolvecka kvar innan jag lyfter! Wiho!

Har två matcher denna vecka också. Torsdag och lördag. Känner mig lite seg bara? Men det ska nog gå bra! Mitt emellan där någonstans ska jag på bio med tjejerna också, Pirates of the carribean, 3D, jag längtar! Längesen vi gjorde något tillsammans. Så veckan som är kvar blir alltså bra! Good! Men just nu kan jag faktiskt inte tänka på något annat än att jag åker snaaaart! Ska försöka sluta tjata om det bara, haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0