GAAAAaaaaaaaaaaah

AAAh jag smäller av. Vem fan bryr sig om amerikanska gamla dammiga författare som levde på 1600 talet ??????? .......... Vi ska tydligen skriva en massa om dom på Engelska B. Jag mår illa för att det är så jävla ointressant. Kan jag inte få ha praktik ända till studenten tack! Just nu orkar jag inte skolan! Vad ni än gör, välj inte Engelska B!!

Men det var bara vad som skulle göras på engelskan. Förutom argumentationen på två sidor och bokrecensionen. Vill inte ens veta vad som ska göras på historian. Skjut mig. Måste alltså göra allt på valbart kurserna trots att vi har praktik...

Kommer vara väldens lyckligaste på studenten! Men varför måste det vara 8 månader kvar?! Hoppas jag överlever ända fram. Måste ju trots allt göra klart allt. Annars blire väl ännu värre!

Aja, det var allt för mig. Nu känns det lite bättre i hjärtat, när jag fått ur mig allt. Men har fortfarande en sjuk stress som kryper sig upp för mina ben. Hur ska jag göra för att ta mig i kragen och göra allt är min största fråga... Hoppas jag löser den.




Nu ska jag försöka ta det lugnt hela dagen och kanske börja på någon av uppgifterna... Imorn står klockan på 8.00 och då blir det jobb med 100% OB. Men det är en sjukt jobbig dag med lite personal och mycket att göra! Bäst att vara utvilad alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0