godnatt kära dator

Hej! Efter några jobbiga dagar är jag tillbaks på spåret. Nu känns livet lite lättare, vet inte riktigt vad det var. Men under tiden har jag hunnit varit på skolan, jobbat några dagar och förstört min dator....

Som tur är har jag kommit över data incidenten och accepterat att den inte fungerar och att alla saker på den är förlorade. Men det känns faktiskt helt okej. Behöver ju inte nämna för skolan att jag tappade den från pakethållaren ner i backen då jag cyklade. Vill ju gärna inte betala någonting :P Ska lämna in den till veckan, hoppas jag får en lånedator så länge! Rätt skönt att vara datalös faktiskt. Surfar mest på min iphone nu för tiden!

Aja, har en del plugg att ta tag i också. Engelska B. Måste göra om en uppgift och sen skriva en bokrecension. Har planerat att göra det imorn och på söndag. Imorn har jag bara praktik i charken på dagen så på eftermiddagen har jag tid för lite plugg. På fredag däremot blir det jobb hela dagen, lördag likaså och lördagkväll är det fotbollsgala. Söndag fotbollsträning och lite mer plugg och sen är det måndag och praktik igen. Fullspäckat schema!

Håller tummarna på att min lön kommer på tisdag också för då blir det nog stan. Onsdag också för den delen. Måste ju hinna med skolan också. Vare sig jag vill eller inte!

Ge mig sommar och ett skolfritt liv tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0