händelsefull onsdag!

Hey ho!

Idag har jag hunnit med mycket!
Först lite praktik till kl 14, sen hem och äta och sen stack jag och kricki ner på körskolan. Skrev in mig idag, skönt att få det gjort! Nu är de bara att köra :)

Efter det stack jag hem och åt och sen följde jag med mamma på bion och hjälpte henne sälja godis. Sen stannade jag kvar och kollade på breaking dawn för andra gången men denna gång med några från laget! Filmen var lika bra nu faktiskt. Nu landade jag nyss hos jogge, ska väl kanske hitta på nått att göra innan jag ska sova. Jobb imorn 12-20! Ska jobba för första gången i charken. Hoppas det går bra. Dock bara från 12-15 och sen 19-20. Där emellan (15-19) kör jag frukt. Blir nog kanon! Känns bättre att göra så än att ha charken hela dagen, känner mig inte riktigt hemma där än, men det kommer nog;)

På torsdag blir det praktik och på fredag ska jag höra om jag kan vara ledig. Vill hänga med mam o pap till birsta :) Ledig helg dessutom! Och inget inplanerat, rätt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0