new in

Hey! Nu är jag här igen. Har varken haft tid eller någon dator så det blev ett litet uppehåll :)

Inte så mycket har hänt sen sist... Lite jobb, lön, shopping i stan, skola, bio, julbakning, mittis, julskyltning osv. Och SNÖ! Äntligen. Det är rätt mysigt ändå, också blir det ljusare. Också kan jag använda min vinterjacka!

Den här veckan består nog mest av praktik. Sen ska jag nog på bio igen (twilight), träna, och åka till stan igen och förhoppningsvis skriva in mig på körskolan. Blir nog en bra vecka hoppas jag!

Här är mina nya skor förresten. Gillar dom big time!



Skickade efter dom från skopunkten. Har förresten en massa paket påväg hit till mig. Kanske 3 st? Eller var det 2? Lite julklappar och sånt i alla fall. Skönt att kunna skicka efter det !

Men nu ni ska jag fortsätta ligga här i soffan i nån timme. Börjar inte jobba förän kl 3. Skönt! Stänger dock men det gör inte så mycket. Är glad över att det är så få timmar för börjar bli less på att jobba nu :( Kommer dö på jullovet, då är det både mycket jobb och sjukt mycket folk, ingen bra kombination!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0