nu väntas plugg!

Hello!

Det blev en chark-dag idag,
fick testa ta lite kunder vid disken till och med, scary! Men det gick bra. Ett tag till där nu så har jag nog förstått hur allt går till.

Men imorn blir det kassajobb 07.30-17.00 och på lördag kassan igen 07.30-16.00! Men sen ni, är jag ledig. Mycket jobb nu alltså men de här två dagarna är det sista inplanerat innan jullovet, om jag inte får något mer innan dess d.v.s. Men det hoppas jag att jag får !

Ska börja spara pengar sen efter jul. Tänkte mig en stor resa eller något. Jorden runt, vem vet, eller kanske bara thailand nån månad eller varför inte USA! Pengar är bra att ha i alla fall om jag skulle komma på något sånt där, eller hur? Så ska sluta köpa onödiga saker och sätta in pengarna nånstans där jag inte kan komma åt dom. Vill ju inte jobba ihjäl mig som nu och sen bara märka att pengarna försvunnit på skit. Då är det ju inte värt det!











Men nu ska jag sluta drömma/surfa och börja ta tag i allt engelska arbete som ska vara klart snarast. Bara att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0