torsdag

Ja, som jag sa, vad pengar kan göra en glad! Men fan inte jobb! haha. Är så trött så jag vet inte vad varje dag jag kommer hem. Håller typ på att somna på jobbet. Ändå ska man springa runt och fylla på all frukt som hela tiden tar slut. Det blir aldrig klart! Det var hur skönt som helst att sluta klockan 2 idag, skulle gjort det imorgon också men jonatan är sjuk så ska nog vara kvar till 5.... På en fredag... Love life!

Aja, senare på kvällen blir det kanske bio eller nått, eller bara idol. Och njuta av att vara ledig i helgen! Lördag = fest och på söndag börjar fotbollen. Bra helg! Nu ska jag bara komma på nått att ha på mig på lördag... Och betala en räkning på ett par snygga hörlurar jag köpt! :)



Väntar även på ett paket från Rutstore som kommer imorgon, en jacka som förhoppningsvis är snygg ! Kika in där vetja, riktigt bra! www.rutstore.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0