trött!

Hej! Sov typ 13 timmar inatt, rätt sjukt? Måste ha varit sjukt trött alltså, blir det av att jobba! Fick en lite mindre chock när jag vaknade och såg att klockan stod på 13.59. Vart tvungen att kolla på en annan klocka med ifall min skulle gått fel, men icke!

Välbehövligt antar jag. Men blev dessvärre lite stressad över allt jag hade tänk göra innan träningen idag! :P Men är klar med allt nu, mest plugg! Så nu ska jag snart åka till jogge på söndagsmys! Praktik imorgon. Och håller tummarna stenhårt på att jag hinner få lön innan tisdag! Blir så tråkigt i stan annars :/
Men det var allt för mig idag. Fotbollsgalan igår var trevlig förresten! Fick pris för årets målskytt iår igen också för årets forward :) Kul!

Nu ser jag fram emot en ny rolig vecka! Den känns mycket roligare med lön ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0