ääääntligen !

Hej kära vänner! Gjorde nyss en jättebra sak. Bokade en resa!! Ska ner till Emma på fredag! :D Som jag längtat, har velat åka dit såå länge! Så nu skrapade jag ihop mina sista besparingar och bokade biljett. Sjukt hur jag kan göra av med så mycket pengar, har liksom ingenting kvar sen i somras?! Förstår inte vart allt tar vägen..

Men åter till ämnet, nu kommer jag alltså få en sjukt bra helg. Åker fredag natt och kommer hem måndag kväll. FAN VAD KUL! :D

Har inte gjort så mycket annat idag i övrigt. Övningskört en timme typ bara och chillat! Det gick bra att vara kattvakt också, han sov under mitt täcke hela natten:D Han sov förövrigt från klockan 8 på kvällen till 10 på morgonen, sjuk katt! Eller bara trött?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0