HELG!

Åh är fortfarande dödtrött. JOBBIGT! Men dagen har varit slapp, som vanligt på denna skola. Först idrott. Hade ingen idrottslärare utan vi hade våran samhällslärare så det blev mest lek om man säger så... Han brydde sig inte så mycket! Men sprang mer än jag gjort på länge i alla fall, haha. Så det var skönt!

Sen blev det pannkaka, sylt, grädde och glass hos Spisa hos Lisa så den där träningen försvann snabbt, haha. Men en god lunch blev det i alla fall! Nu har vi nyss haft "människan socialt och kulturellt" och vi gjorde iiiingeeentiiiing verkligen. Satt vid datorn och skrev några frågor som jag ska använda i en intervju bara. Kul då! Så nu väntar jag på tåget. Har väntat en timme redan. Men sen äntligen får jag komma hem och då är det HELG! Lite jobb på lördag bara, 11.30-16.30 men det är ju lätt som en plätt, speciellt då man får 100% i ob!

Så nu vill jag bara vara hemma. Inte för att jag vet vad jag ska göra när jag kommer hem men det är skönt ändå! Tycker ni inte?!



Halloweenutklädnad förresten? Tips?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0