lovely day

Idag försov jag mig med flit. Och skönt var det! Har nyss gjort klar musik inför en halloweenfest vi ska ha. Ska ladda mp3n med ny musik också inför Skåne. Sen ska jag hem och börja tvätta/packa och kanske plugga. Åååhåå så skönt det var att vara hemma idag. Helt rätt beslut. Kände när klockan ringde 05.35 att näää, det här går inte. Känns som att jag har så mycket att göra också. Ska ta tag i ALLT idag så jag slipper gå och tänka på det. Ska packa, fixa halloweenkläder, betala en räkning och göra ett test för Ica. Och få ordning på alla gamla papper och läxor och tvätta lite inför Skåne. Välbehövligt. Men först ska jag nog dammtorka lite hos jogge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0