maskerad!

Idag är det dags! Idag ska vi ha halloweenfesten! En massa snack har det varit, vi blev utan DJ helt plötsligt men nu verkar det som att det löst sig och det blir bra (hoppas jag!). Så idag ska vi fixa i ordning allt, hoppas det går smidigt och att det blir bra !

Nu ska jag chilla i två timmar innan jag sticker och jobbar i fem. 20års-jubileum på ICA plus att det är fredag idag.... och att dom bjuder på tårta i butiken. Blir en intensiv dag skulle jag tro! Tur jag inte jobbar så många timmar. För efter det sticker jag direkt till festlokalen :)

Har inget batteri på telen heller, laddaren är hemma... Vet inte om jag orkar åka och hämta den? Får väl se! Annars får jag vara okontaktbar idag, det borde väl också gå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0