sara 18 år

Hej där!

Då var det helt plötsligt lördagkväll.
Helgen har gått riktigt snabbt, imorn är det liksom redan söndag! Aja, gårdagen var rolig i alla fall. Eller kanske inte riktigt jobbet då, men det var nödvändigt. När jag slutade klockan 19 så skyndade jag mig hem och gjorde mig i ordning. Var hos Sara vid 8 ungefär. Där hann vi med lite förfest innan vi åkte till stan. Det var bussersättning, haha. Så det var typ som att åka en partybuss! När vi kom fram gick vi till memento och dansade där tills det stängde! Så synd att det inte finns fler ställen att välja mellan. Aja, kvällen blev bra i alla fall:)

Kom hem runt halv 7 imorse och sov till 12. Sedan gick jag till farmor och farfar och var där över dagen innan jag skulle hem och äta. Och nu sitter jag här och väntar på jogge som slutar 22.15... Nästa helg blir en lugn helg i alla fall! Kanske bio på fredag och sen kattvakt åt världens sötaste katt lördag-söndag, mysigt! Och välbehövligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0