sena nätter, tomma glas

Hej! Det har varit en skön dag idag.

Först toppade jag håret hos Madde, det blev jättebra!
Sen var jag till farmor och farfar en sväng och ställde lite frågor om hur det var förr, inför en uppgift i skolan. Sjuk skillnad nu ju, haha! Båttur till skolan och så vidare... Efter det gick jag till maddde igen och då fikade vi på wiba. Sedan hämtade pappa upp mig också åkte vi och handlade och jag hämtade ut Monki paketet. Sen övningskörde vi ett tag och nyss har jag varit snäll och lagat mat tilll Jogge som stod färdig på bordet då han kom hem. Nu ska vi snart på Ica och köpa nått gott sen blir det myskväll med Idol, Skön dag som sagt!

Sakerna från Monki var jättebra, ska lätt beställa därifrån igen! Speciellt bra var tröjan utan ärm, skitsnygg, precis som jag tänkte mig! :D



Imorn ska jag först jobba och sen blir det myskväll igen fast som kattvakt med Jogge! Och söndag springning med Madde sen ev bio. SKÖN HELG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0