söndag

Hej människor!

Vaknade halv 12 idag, skönt att äntligen få sova lite..!
Hade tjejmiddag igår med lite planering om halloweenfesten vi ska ha. Pizza och sådär, helt okej!

Efter det drog några hem och vi andra fortsatte till mittis. Som sög apa. Men vi kom i alla fall in gratis genom att smita in bakvägen till engelskmännens hotellrum och sedan ner. Smart där! Kan inte säga att det var värt att gå dit men hade haft lika tråkigt ensam hemma så !

Nu sitter jag och fördriver tiden här... Funderar på att åka på gluggen och köpa lite godis och sen ligga i sängen hela dagen men jag vet inte... Blir så rastlös. Kommer sluta med att jag tvättar eller nått! Eller så följer jag med nåra och äter på knuten... Får se alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0