the stars of your love

Hej mina vänner!

Är påväg till skolan nu.
Har idrott och en lektion som heter människan socialt och kulturellt. En ganska enkel dag med andra ord! Och veckans sista. Imorn blir det jobb 10-19. Skönt!

Men får hoppas att jag inte blir allt för trött av att sitta i kassan i 8 timmar, för efter det ska jag skynda mig hem och göra mig klar och sen dra till Sara. Där ska vi vara ett tag och fira henne innan vi beger oss till stan med tåget för att Sara fyller 18 år kl tolv på natten! :) Så det blir nog roligt! Men ganska jobbigt att åka tåg hem på morgonen men det brukar vara värt det !

Färgade håret igår, det hade blivit så urfärgat och med utväxt så det var dags. Valde mellan min gamla kära mahognybrun och mörk rödbrun. Det blev den sistnämnda, så nu blev jag lite rödare än vanligt och inte lika lila! Typ så som jag tänk att jag vill ha! Så det var bra att jag vågade testa, var rädd att det skulle bli för rött men det är inte så stor skillnad från förut som tur är! Så jobbigt då man blir missnöjd med färgningar eller hur?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0