tisdag

Hej! Less på tåg eller vad? Åkte i 12 timmar hem igår, och nu ska jag behöva åka tåg igen, suck! Aja, skönt att komma hem. Då ska jag packa upp väskan och leta reda på saker inför halloweenfesten på fredag. Känns som att jag har mycket att göra. Mycket skol grejjer också men jag tror att jag håller på att skjuta upp allt till APU'n, jobbigt för mig! Men skönt för stunden ! Är sååååå less på skolan. Önskar att skiten var slut NU!

Helgen i Skåne var förresten jättebra! Väldigt händelserik, med innebandymatch, fest (fail) och helsingborgsmatch. Och en massa annat. Men det var roligt. Jävligt drygt att åka bara, tur Emma kommer hit upp på fredag ! Tänk att det bara är 3 dagar kvar till lovet? 2 skoldagar och 1 jobbdag. Underbart. Ska iofs jobba på lovet också men inte så mycket, så får ju lite lov ändå. Härligt!

Här kunde jag lagt in lite bilder ifall om jag hade kommit ihåg att ta med kameran och kamerasladden vilket jag inte gjorde.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0