vilken skön dag!

Hej! Fick en bra nyhet innan lunch - våran historielärare är inte på skolan idag så vi får jobba själva nu i eftermiddag! Kunde inte blivit skönare. Så nu ska jag väl börja göra några av instuderingsfrågorna, och sen åka hem med två tåget, skönt!! Hinner kanske övningsköra lite då med. Och sen klockan sju ska jag på bio med Jogge. Vi ska se jägarna 2, den gick tydligen igen i Ånge, och tur var väl det för jag har inte sett den än ! :)

Men nu ska jag som sagt börja med instuderingsfrågorna. Och det var inte lite heller. Utan två word sidor, 14 frågor och varje fråga hade a,b,c,d och e typ. Våran historielärare är nog inte riktigt klok, haha. Men, men, bara att hålla ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0