17 september

Hej! Skitmatch idag, förlorade med 7-3. Men det var så jävla svårt och ovant att spela på konstgräset. Liten plan dessutom. Bollen rullade fortare än vanligt och studsarna var inte normala... Men, men. Sånt som händer. Nu är vi taggade inför sista matchen på lördag! Den ska vi ta. Och efter den blir det lagfest! Kanon!

Var nyss iväg på ica och hämtade nyckeln. Ska nämligen öppna, larma av och göra allt sånt själv imorn! Nästa person kommer en timme senare så blir helt själv! Hoppas det går bra iaf... Jobbar 9-17 och får över 200 kr / timmen på grund av Ob-tillägget. Gött?! Är sjukt glad över att jag har ett jobb! Så nödvändigt när man går i skolan, annars skulle jag bara ha en tusenlapp i månaden! Och det kan inte vara nån som klarar sig på det?!

Har varit 18 år i över ett halvår nu förresten. Och varit ute i stan kanske 3 gånger?! Helt sjukt. Så sista helgen den här månaden då fotbollen är slut så ska jag gå ut i stan vare sig nån följer med eller inte!

Aja... Nu ska jag fortsätta fördriva tiden här i min one piece med datorn i knät. Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0