have a cake?

Hej! Har nyss klickat hem ett lass med kläder från bubbleroom. Känns som att det behövs i min garderob! Ska även köpa två svindyra bhar från change då dom kommit in igen. BEHÖVS! Sen är jag nog nöjd förhoppningsvis, och lite fattigare. Men istället för att gå och gnälla om kläder och spara på pengarna så kan jag lika gärna sluta gnälla och slänga fram slantarna. Vet inte ens vad jag ska göra med dom. Kan börja spara när jag skaffat mig en riktig garderob istället. För just nu känns det som att det är något jag bör prioritera i mitt liv. För att må bättre! Haha.

Fick även hem paketet med cake produkter idag.

 

Hittade en sida där de var jättebilliga! Bara 99:- per flaska. Annars kostar dom 199kr styck, så det är lite skillnad. Desserted Island gillar jag bäst i alla fall... Har dock inte testat någon annan heller, haha. Gör det ni vetja?! http://www.theextensionstore.se/sv/ 

Nu blir det kanske en dusch också ska jag packa lite såklart. Som vanligt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0