mittlandiafestivalen

Hej! Var det verkligen 5 dagar sen sist jag bloggade? Shit! Har i alla fall hunnit med skola, träningar, match, utekväll m.m. Har haft det bra helt enkelt! Men nu börjar allt kännas lite lesst eller hur man ska säga. Skola, träning, och helg emellanåt som typ bara består av match. Känns som att jag inte hinner med nått annat? Tråkigt! 

En sak som var bra är i alla fall att jag ska jobba på fredag! från 8 till 17. PENGAR! Pengar kan verkligen göra mig lycklig!! Så är glad att jag får jobba. Ingen skola alltså, hade ändå bara projektarbete hela dagen.

Aja, ska bjuda på lite bilder sen i helgen i alla fall, både Emma och Mimmi var hemma, underbart! Ska förresten åka till Emma så fort matcherna är slut. Är så less på Ånge och verkligen less på mittis. Går man ut vill man väl kunna dansa? Det går inte till musiken som spelas där, gaaaaah! Men hade en bra kväll i alla fall, med bra sällskap!














Behöver jag ens berätta att vi hade en bra kväll??

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0