söndag

Hej alla! Sitter i soffan och äter frukost... Vaknade såhär tidigt av att jag var törstig! Drömde om att jag drack isvatten så vart tvungen att gå upp och fixa en iskaffe då! Haha.

Hade trevligt igår i alla fall! Lite synd på matchen bara, förlorade med 3-4. Och dom var inte bättre! Vi hade otur med målchanser och insläppta mål.. Så tråkigt. Men men! Nästa år blir det nog riktigt bra i Alby FF! Eller redan i november börjar vi igen.. :)

Efter matchen vart det tacos i klubbstugan och sedan lagfest! Det var roligt men alla drog hem rätt tidigt. Så då drog jag, lotta och patricia vidare. Så kvällen blev rolig ändå:D

Idag ska jag till birsta, plugga historieprov och äta b&j framför idol. Har planerat hela dagen som ni hör! Ska kika efter ett par skor och lite fina kläder tills nästa helg hade jag tänkt. Då ska jag förhoppningvis ut i stan. Det är den ända fredagen jag inte har fått frågan om att jobba! Och jag tänker faktískt säga nej om dom frågar också. Sådeså!

Bilder från mittlandiafestivalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0