torsdag

Hej! Tänkte bara skriva lite snabbt nu innan jag ska sova. Allt är som vanligt med mig. Vad nu det betyder. Imorgon blir det jobb istället för skola, känns skönt! Är lite för less på skolan redan, det är inte bra... Bara att bita ihop, inte ens 1 helt år kvar.

I övrigt är det så mycket jag vill ha så jag kan inte bestämma mig för vad jag ska köpa, om jag ska köpa nått. För man blir lyckligare av att handla, det vet jag. Är bra sugen på en ipad. Även en massa kläder från h&m, eller ett par snygga skor. Eller varför inte en katt. Eller en massa snygga saker till lägenheten. Eller en massa produkter från cake beauty. Varför får inte jag vinna en miljon för?! Vad måste jag göra för att förtjäna det?

Jaja, får jag inte vinna pengar så får jag väl förtjäna dom. Jobb imorn som jag sa. I mejeriet, i 9 timmar. Sen blir det middag med tjejer och sen jobb lördag 7.45-12.00. Sen match efter jobbet kl 14.00 och sen helg på riktigt. Känns otroligt bra att jag får jobba lite. Pengar <3

GODNATT!







Kommentarer
Postat av: Amanda

Köp en katt! :)

2011-09-10 @ 11:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0