torsdag

Har kommit på att höstterminen inte blir så farlig ändå. Vi har bara skola fram till novemberlovet, sen har vi praktik ända fram till jullovet! Hur bra? Det betyder typ bara 10 veckor skola nu ungefär.

Ska försöka ordna på nått sätt så jag kan ha praktik på ica och jobba medans, hoppas det går! Så jag tjänar lite pengar på det. Känns ganska världelöst att vara slav någon annan stans och inte få ett öre för det. Tycker ni inte? Och vart annars kan man vara i lill Ånge? Vill inte pendla till Sundsvall om jag inte behöver liksom !

Nu sitter jag i alla fall på skolan och väntar på tåget, skönt att ha trådlöst internet på skolan faktiskt, väldigt bra idé. Ska ju bara vänta en timme till liksom.. Men sen är jag kommer hem ska jag förhoppningsvis träffa emma :D

Imorgon blir en lugn dag, först projektarbete hela dagen, då gör man inte så mycket än så länge, sen lunch som vanligt på någon god resturang och sen lite projektarbete igen innan jag ska hem. Skippar Mohombi på Memento. Har match lördag, känns som att den är viktigare! Ska ut lördag trots allt :) Så imorgon kväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Får hoppas det dyker upp nått roligt.. Eller så får jag ta tag i att hitta på nått roligt själv!







Bilder från adam tensta i rättvik i våras !


Kommentarer
Postat av: Coco

Adam e riktigt duktig =)

Sen en Preview på min nya TALKSHOW som startar i höst, finn i bloggen :)

2011-09-01 @ 22:37:51
URL: http://Cocoofficial.devote.se
Postat av: Helena

Har varit i Stockholm i veckan o missat dina uppdateringar så ska ta igen lite nu, tänkte jag :)

2011-09-03 @ 11:39:26
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0