Varför?!

Hej. När klockan ringde 05.37 imorse så ställde jag fram den två timmar. Att ligga kvar i en varm säng istället för att stressa till tåget och vänta på en dödstråkig morgon var mycket skönare så jag kunde inte hålla mig från att göra det. ÄR SÅ LESS.

Jag hatar skolan. Varför går man i skolan?!

Aja, ska sova i stan inatt.
Inte heller så kul för det ända man gör är att vänta på att skolan ska sluta eller börja. Det är ett evigt planerande av skolan. Vad man ska packa för att vara där idag, vilka läxor som ska göras och vilka kläder jag ska ha imorn. osv osv osv

Men jag ska nog sola solarium idag i alla fall. Det ser jag fram emot. Det är det ända jag ser fram emot just nu.... Förutom studenten 2012!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0