wednesday

Hej! Sitter på tåget hem nu. Idag har vi haft gym och samhälskunskap. Helt okej dag... Nu ska jag hem och förhoppningsvis så har mitt VISA kort, H&M kort och örhänge från JFR och jogges present kommit! Hoppas på det! Men det kanske inte är så stor chans att allt kommit just idag... Men men! Sedan ska jag nog färga mina ögonbryn och se på idol.

Längtar till helgen! Först jobb 7-14 och sen inflyttningsfest hos Kricki och sen drar vi till stan. Första gången sen midsommar jag går ut i stan. Helt sjukt. Men kul ska det bli! Och på lördag ska vi ha middag hos mig och planera halloweenfesten lite, så det blir också roligt! Men innan det roliga händer så ska jag stå ut med 2 skoldagar och jobb 7 timmar men det ska nog gå bra! Hopefully!


Kommentarer
Postat av: Big sis

När är halloween festen tänkt?

2011-09-27 @ 23:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0