17 april

Hej! Idag har det varit en bra dag... Dock ingen skola på hela dagen, haha. Men en viktig sak är i alla fall avklarad så brydde mig inte så mycket om skolan idag :D

Kom hem halv 12, efter det har jag faktiskt inte gjort någonting alls! Rätt skönt, och desto mer energi till skolan imorgon ;) Det som dock gör allt mycket sämre är att det kommit snö idag... Typ regn/slask/snö... Inte så kul, nyss var det ju typ vår?

Fick hem en massa paket idag förresten! Många klänningar som inte satt bra, haha. Undra jag hur det blir med den där studentklänningen alltså, ser inget ljus i det hela... Men sparade två saker som var bra i alla fall! En väska och en bolero. Fick en rabattkod från nelly på 100kr dessutom så slog till och beställde mina absoluta favorit jeans/leggings för bara 259kr... Egentligen kostar dom 399! Så det tyckte jag var ett bra köp ;) Dom kommer väl i veckan förhoppningsvis:)

Här är lite nya inköp... Orkade inte fixa till bilderna så nu får det se ut såhär;)


VILA 199:-


H&M 249:-


Bikbok 199:-


Gina Tricot 149:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0